· 

Instagram challenge post!

 

Five finger challenge!

 

 

Deze challenge zag ik bij meerdere bookies voorbij komen en ik vond hem zo tof dat ik het zelf ook wilde proberen!

 

Dit zijn mijn 5 boeken:

 

Duim: Een boek waar je van genoten hebt. 1000 nachten is daar zeker een van voor mij! Heerlijk duister en erg aangrijpend.

 

Aanrader: Keeper of the lost cities, ik blijf hem aan iedereen aanraden. Onderhand is het vast irritant, maar toch! Deze serie verdient het om meer gelezen te worden.

 

De middelvinger: Er staan geen boeken die ik haat in mijn kast. Maar ik herinner me wel dat ik deze novelle best saai vond.

 

Trouwen: Trouwen is niets voor mij, maar in dit boek is het thema wel heel tof beschreven. Fantasy meets romance, wat wil je nog meer!

 

Pinky swear: Kraai&koninkrijk beloof ik dat ik hem echt weer op ga pakken, want hij is super goed. Alleen een slow read en dat moet ik accepteren.

 

Iedereen is vrij om deze tag ook te doen!

Reactie schrijven

Commentaren: 0