· 

Pre-order actie!

Nog heel even en dan verschijnen ze!

Op 26-04 komt Nachtmerriewedstrijd (9+) uit, gevolgd door Het ibis hof (15+) op 14-05.

 

Graag wil ik jullie de mogelijkheid bieden om deze boeken bij mij te pre-orderen. Ik kan ze dan eventueel signeren en bij Het ibis hof krijg je leuke extra’s! Wil je beide boeken bestellen? Dan stuur ik ze naar je op in een pre-order pakket met een fijn voordeel.

 

Geïnteresseerd? Check hieronder dan even de details!

 

- Nachtmerriewedstrijd is een spannend jeugdboek voor kinderen vanaf 9 jaar (18,-)

- Het ibis hof is een romantisch fantasie verhaal voor lezers vanaf 15+ en komt met leuke extra’s (21,99)

- Beide boeken bestellen kan voor 39,99 en dan betaal je GEEN verzendkosten(ook niet voor BE!) Het pakket komt inclusief de extra’s van Het ibis hof!

 

Lees hier meer over de boeken!

 

Wil je graag een of beide boeken bestellen of heb je vragen? Stuur mij dan gerust een DM of stuur een mail naar abookbat@gmail.com

 

LET OP!

 

- Dit is een eenmalige actie, die na de release niet herhaald zal worden.

 

- Ik kan niet garanderen dat de pre-order bij je aankomt op de dag van release.

 

- Als je beide boeken besteld worden ze tezamen als pakket verstuurd na de release van Het ibis hof.

Reactie schrijven

Commentaren: 0